Innbyding til SSF Cup - helg i Hodlekve 5.-6. mars

Sogndal IL Langrenn har gleden av å invitere til premiere på ny trasé og inviterer til SSF Cup i klassisk og fristil lørdag og søndag 5.-6. mars.
Rennstart kl 12:00 begge dager.
Påmeldingsfrist henholdsvis torsdag og fredag 3. og 4. mars kl 23:59

Rennleiar: Tommy Harjo, tommy.harjo@sogndalidrettslag.no, mobil: 95234563
TD: Lørdag: Tor Arne Hov

Påmelding og premiering

Informasjon og påmelding lørdag her- https://www.skiforbundet.no/sogn-og-fjordane/terminliste/arrangement/?eid=369369

Informasjon og påmelding søndag her - https://www.skiforbundet.no/sogn-og-fjordane/terminliste/arrangement/?eid=368955

• 8 - 16 år: kr 130, 100% premiering

• Junior (17-20 år): kr 150, 50% premiering

• Senior (21 år og eldre), kr 170, 50% premiering

Klassar og distansar

Klasser og distanser

Klasser og distanse

Tidtaking

Tidtaking med EMIT tidtakerbrikker for alle klasser. Løpere med personlige brikker benytter disse.

• Brikkeleige kr 25,- pr. løpar for dei som ikkje har eiga brikke. Gjeld frå 13 år og oppover.

• Brikkeleige blir fakturert klubbane.

• Brikker som ikkje blir levert tilbake blir belasta løpar med kr. 500,-

Løyper og startlister

Dette blir vårt første arrangement som følger traseen i det planlagte nye langrennsanlegget i Sogndal skisenter Hodlekve. Løypene ligger lett tilgjengelige fra Dalalåven som har full kafédrift og nødvendige fasiliteter.
Vi mangler all teknisk infrastruktur så det blir litt improvisering, men vi skal få det til.

Løypekart er oppdatert med stakefri sone. Startlister ligger på EQtiming.

Påmelding

Online påmelding innan 36 timer før rennstart, torsdag og fredag 3. og 4. mars kl 23:59

Minner om krav til ski-lisens i forhold til gjeldende reglement

Parkering

Parkering i ved Dalalåven, Rindabotn i Sogndal skisenter.
Vær der i god tid, følg instruksjoner fra parkeringsvaktene og parker med nesa mot de blå strekene på parkeringsplassen.

NB Betaling gjennom Easypark-appen, takstgruppe 6925

Covid-19/Smittevern

• Ved symptom på sjukdom skal ein halde seg heime

• Hugs god hand- og hostehygiene