Prisar - dette kostar det å delta på turn

Medlemskontingent

Alle som deltar på turn i regi av SIL må betale medlemskontingent til SIL: 200.- kr pr år

For mer info om betaling og innmelding i SIL, se Medlemskap.

Treningsavgift

Treningsavgiften dekker en hel sesong.

Turnpartier: 900,-

Gymnaster som deltar på mer enn 1 trening i uken betaler ytterligere 400 kr per ekstra trening. For eksempel: deltar gymnasten på 3 treninger i uken, er treningsavgiften 1700 kr.

Troppsturn: 1500,-

Gymnaster som deltar på troppsturn og i tillegg andre turnpartier betaler 400 kr per ekstra trening på de andre turnpartiene. For eksempel: deltar gymnasten på troppsturn og sportdrill, er treningsavgiften 1900 kr.

Andre utgifter

Det er diverse utgifter knytt til å delta på arrangement og konkurranser.

De som ønsker det, kan kjøpe seg turndrakt.

Gymnaster som deltar på troppsturn, må betale konkurranselisens: 200.- kr for rekrutt (9 - 12 år) 500.- kr for junior (fom 13 år). Les mer om kounkurranselisens hjå Norges Gymnastikk- og turnforbund.

Gymnaster som deltar på troppsturn må ha klubbtøy.

Angrefrist og fakturering

Dersom det skulle vise seg at turn ikkje var noko for deg, må du hugse på å melde seg ut innan haustferien. Faktura for for treningsavgift blir sendt ut i midten av oktober.