Treningstider og påmelding

4. - 5. klasse tysdag 17-18:30
6. - 7. klasse torsdag 18-20
8. - 10. klasse onsdager 18-21

Som medlem i Sogndal Klatreklubb SIL får du:

• Adgang til arrangementer og aktivitet berre for klubbmedlemmer – Klubbkveldar og ÅRSFESTEN til dømes :)

• Medlemspris på andre spennande arrangementer.

• 15 % rabatt på klatreutstyr i hos Intersport Sogndal.

Sogndal Klatreklubb SIL er ein del av Sogndal Idrettslag. Alle medlemmer i Sogndal klatreklubb SIL er plikta til å betale medlemskontingent i Sogndal Idrettslag i tillegg til årsavgift i klatreklubben.

For å bli medlem må du knytte deg til "Sogndal Idrettslag" og "klatring" på  minidrett.no.

Faktura sendast ut ein gang i året per epost og må betalast ved forfall.

PRISAR

For årsavgift i Sogndal klatreklubb SIL

Student: kr 150,-

Vaksen: kr 200,-

Barn: kr 50,-

Medlemskontingent SIL: kr 300,-

OBS: medlemskap i Sogndal Klatreklubb SIL gir ikkje gratis adgang til klatring i klatreveggen - Sjå prisar til Sogndal Klatresenter.

SOGNDAL KLATRESENTER

Sogndal Klatresenter drifter klatreanlegget i Sognehallen. Opningstid i klatreanlegget i Sognehallen er den same som bemanna opningstid hos Idrettssenteret og Sogndal Klatresenter.

Alle som brukar klatreveggen skal ha Brattkort, eller vere i følgje med ein som har Brattkort.

Buldreveggen kan du bruke utan Brattkort.

Born under 15 år må vere i følgje med ein vaksen.

Hugs alltid å registrere deg i resepsjonen hos Spenst Sogndal før du startar økta i klatreveggen, buldreveggen eller på campusbrettet.
Som besøkande, utan vanleg medlemsskap ved Spenst Sogndal, skal ein også registrere seg i resepsjonen og betale drop-in før ein startar økta.

KVAM

Klatreføreren for Sogn og Fjordane dekker klatrefeltet Kvam i Sogndal. Kvam er under 5 km frå Sogndal sentrum, og her finner du all mulig form for klatring. Alt fra naturlige riss på grad 3+ til bratt sportsklatring på 9+. Når du klatrer ute ta hensyn til natur ("sporløs ferdsel") og grunneiere. Oppfør deg pent, tenk over hvor enn parkerer, smil og gå rolig forbi hus.

HUSK: klatring/buldring ute skjer på eget ansvar og krever kunnskap om klatring og sikkerhet.