Turnpartier

Basisturn

Basisturnpartiene har fokus på grunnleggende koordinasjon, styrke, lek, samarbeid og mestring. Basisturnpartiene har trening 1 time pr uke, og har maksgrense på 30 utøvere per parti. Utøverne får utfordringer basert på egne ferdigheter for å sikre fremgang og mestring.

Basisturn 1. klasse

Basisturn 2. klasse

Basisturn 3. klasse

Basisturn 4. klasse

Turnskolen

På turnskolen er det fokus på samhold og skape trygge rammer for å prøve og feile. Målet er å bygge grunnferdigheter i turn for å være bedre rustet dersom man ønsker å gå over til konkurranse innenfor troppsturn eller gå videre med andre idretter. På turnskolen legges grunnlaget med god styrke, koordinasjon og kroppsbeherskelse.

Turnskolen 5. – 7. klasse

Turnskolen 8. klasse +

Gutteparti

Dette er et tilbud til gutter, hvor det er fokus på samhold og skape trygge rammer for å prøve å feile. Her får man utfordret seg selv og prøvd ute nye triks. Man trenger ikke å ha noen ferdigheter eller kunnskap fra før. Dette er for alle gutter.

Gutter 3. – 5. klasse

For å være med på gutter 3. – 5. klasse må man også gå på basisturn, turnskolen eller troppsturn.

Gutter 6. – 10. klasse

Dette er et tilbud til alle gutter mellom 6. – 10. klasse. Man trenger ikke å være med i på noen andre partier.

Showturn

Showturn er en blanding av turn, dans og cheerleadning. Her er det viktig med samarbeid og samhold, i tilligg til at det skal være en trygg arena hvor det er lov å prøve og feile. Dette skaper også et grunnlag hvis du ønsker å gå videre til frittstående, sportsdrill eller andre idretter. Samtidig får du en forståelse for rytme, samarbeid, romorientering og koordinasjon. En trenger ikke å ha noen ferdigheter eller kunnskap fra før.

Showturn 1. – 4. klasse

Showturn 5. – 7. klasse

Gym X

Dette er et nytt tilbud fra høsten 2023 for alle over 18 år. Det er for deg som ønsker å utfordre deg selv, og oppleve mestring. Gym X er et tilbud for alle, og du trenger ikke å ha noen ferdigheter fra før av. Treningen tilrettelegges for etter hvert enkeltes nivå.  Vi ønsker alle velkommen!

Paraturn

Er du parautøver? Ta gjerne kontakt med leiar Ina Knagenhjelm Wilhelmsen. Turn er for alle!