Ny kampanje på
SiL kolleksjon

Treng du ei kvalitets t-skjorte? Kva med ein flott hettegensar?

Våre medlemmar kan no kjøpe klubbkolleksjonen med rabattar omkring 60 % av ordinærpris.

Stikk innom Intersport om du vil sikre deg eit eller fleire plagg.

Kampanjen varer fram til skulestart, eller så langt lageret rekk.

Klubbkveld

Intersport Sogndal og Sogndal idrettslag skal arrangere eigne handledagar/-veker minimum 2 g/år(oktober/mars). På desse dagane vert det gjeve ekstra gode rabattar på utvalde produkt etter ynskje frå SI. Her vil de også finne ein utvida klubbkolleksjon pakke.

intersport-logo_190814.png

Medlemsfordelar og medlemsrabatt

Sogndal Idrettslag og Intersport Sogndal har inngått ein ny samarbeidsavtale gjeldande frå 1.1.2015.

Gjennom ditt medlemskap til Sogndal idrettslag får du gode rabattar på Umbro, Craft, Swix, Mizuno og andre varer i butikken til Intersport Sogndal.  Sjå tabellen under for detaljar. Under tabellen finn du informasjon om korleis du må gå fram for å få slike rabattar.

VARE/MERKE

MEDLEMSKJØP

UMBRO

ALLE UMBRO VARER

MIZUNO

ALLE MIZUNO VARER I BUTIKK INKL. SKO

CRAFT

SWIX

GJELD TEKSTIL OG SKISMURNING

ALFA

FJELLSKO

FOTBALLSKO

ALLE SKO I BUTIKK UMBRO/ADIDAS OG NIKE

KLUBBKOLLEKSJON

JAKKE/GENSAR   /BUKSE/T-SKJORTE/BAG

·       Klubbkolleksjonen er til ei kvar tid tilgjengeleg i butikken til Intersport Sogndal.

For å få kjøpe til rabattert pris må ein vere medlem i SiL og registera seg i Club Intersport.

(Enkelte produkt i butikk er marknadspris (allereie nedsette prisar). Desse produkta blir ikkje rabattert  ytterlegare.)

Gå inn på denne linken og registrer deg .

Du vil då få tilsendt ein mail med ditt personlege medlemskort som kan aktiviserast på din telefon.  Dei som ikkje har smarttelefon og /eller mail på telefon,  kan aktivisere medlemskortet sitt via sms.

Du kan også  registrere deg hjå Intersport Sogndal. Kontakt nokon i butikken og dei hjelper deg med dette.

NB! Det er viktig at du har betalt/betaler den årlege medlemsavgifta til Sogndal Idrettslag. Om dette ikkje er gjort vil du bli sletta frå listene, og mistar då dine medlemsfordeler.