NM i led, speed- og paraklatring i Sogndal

Banner NMSogndal_2020.png

Gitt at smittesituasjonen er under kontroll i november, vil Norgesmesterskapet i led-, speed- og paraklatring 2020 bli arrangert etter planen. Det vil naturlig bli noe annerledes rammer enn hva vi er vant til.

Finn meir info om arrangementet her:
Klatring.no

Inntil videre er arrangementer med flere enn 200 personer forbudt. Med 200 personer menes deltakere, tilskuere, eventuelle foresatte/søsken/ledsagere og andre som er til stede uten å ha oppgaver knyttet til gjennomføringen av arrangementet.

Vi håper å kunne arrangere NM i Sogndal med publikum, men kanskje er eneste moglegheit for å få meg seg dette arrangement enten å stille som deltaker eller å vere frivillig!

Vi treng frivillige til diverse oppgåver - register deg som frivillig og bli med på laget:

Kontakt:
Arrangementansvarlig klubb: Mie Dahl Pind
E-post: mie.dahl.pind@gmail.com

Stort takk til vår lokale sponsor og samarbeidsparter:

Luster Sparebank

Intersport Sogndal