Sogndal klatreklubb SIL søker ein ny person med ansvar for barne- og ungdomsklatring

Stillingsutlysning - Vi søker ein ny person med ansvar for barne- og ungdomsklatring i Sogndal klatreklubb SIL. Er det deg?

Du får ansvar for å drifte og utvikle Sogndal Klatreklubb SIL sitt tilbod for barn og ungdom. Vårt mål er at vi gjennom kompetente trenarar og instruktører skal gi barn og ungdom gode opplevingar med klatring med fokus på klatreglede, meistring og sosial leik. Vi ønsker også å ha eit tilbod til dei som er ivrige og vil trene for å bli ekstra gode til å klatre.
Jobben er frivillig, og vert gjennomført i samarbeid med styret i SKK SIL og Sogndal Klatresenter. Per i dag er det om lag 50 barn og ungdommar som deltek på tilbodet, med 10 faste instruktørar og vikarar.

Oppgåver:

- foreldrekontakt
- påmelding og koordinering av gruppene
- oppfølging og leiing av instruktørar

Du får:

- erfaring frå styrearbeid i ein frivillig organisasjon
- leiarerfaring
- gleda ved å skape eit godt klatretilbod for barn og ungdom

Er du interessert, ta kontakt med:
Styreleiar: Jenny Farsund Storvik
E-post: sogndal.klatreklubb@gmail.com