Årsmøte Sogndal Klatreklubb SIL 7.mars

Styret innkaller herved til årsmøte i Sogndal klatreklubb SIL.

Årsmøtet avholdes 7. mars kl. 19.00 på Sogndal folkehøgskule i «sauebygget». Medlemmer som ønsker å delta på årsmøte digitalt via Zoom (påloggingsinformasjon vil bli tilgjengelig sammen med sakliste) kan gjøre dette. Påmelding gjøres via e-postadresse sogndalklatreklubb@gmail.com. Oppgi om du ønsker stille fysisk eller digitalt.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 17. februar til sogndalklatreklubb@gmail.com.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på Sogndal klatreklubb SIL sin Facebook-side og på Sogndal Idrettslag sin hjemmeside.

For å ha stemmerett på årsmøtet må ein vere fylt 15 år og ha betalt inn medlemskontingenten seinast ein månad før årsmøtet. Ingen kan møte eller stemme ved fullmakt.

For mer informasjon om årsmøte, samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Sogndal Idrettslag sine vedtekter. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Sogndal klatreklubb SIL kontaktes på e-postadresse sogndalklatreklubb@gmail.com eller styreleder Jakob Årman på telefon 47343516.

Velkommen til årsmøte!

Styret, Sogndal klatreklubb SIL