Årsmøte Sogndal Klatreklubb SIL

Til medlemmene i Sogndal klatreklubb SIL

26/01 2022

Innkalling til årsmøte i Sogndal klatreklubb SIL, 2022

Styret innkaller hermed til årsmøte i Sogndal klatreklubb SIL.

Årsmøtet avholdes 3. mars kl. 18.00 på Sogndal folkehøgskule i «sauebygget». Per dags dato er det lov å samle 30 personer innendørs. Styret oppfordrer likevel alle medlemmer som ønsker å delta på årsmøte om å gjøre dette via Zoom (påloggingsinformasjon vil bli tilgjengelig sammen med sakliste). Påmelding gjøres via e-postadresse sogndalklatreklubb@gmail.com. Oppgi om du ønsker stille fysisk eller digitalt.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 14. februar til sogndalklatreklubb@gmail.com. Trykk her for å få opp skjema til å sende inn saker som skal tas opp. Fyll det ut og send det på e-post til e-posten under.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på Sogndal klatreklubb SIL sin Facebook-side og på Sogndal Idrettslag sin hjemmeside.

For å ha stemmerett på årsmøtet må ein vere fylt 15 år og ha betalt inn medlemskontingenten seinast ein månad før årsmøtet. Ingen kan møte eller stemme ved fullmakt.

For mer informasjon om årsmøte, samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Sogndal Idrettslag sine vedtekter. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Sogndal klatreklubb SIL kontaktes på e-postadresse sogndalklatreklubb@gmail.com eller styreleder Jakob Årman på telefon 473 43 516.

Velkommen til årsmøte!

Styret, Sogndal klatreklubb SIL