Utsett oppstart av turntrening hausten 2020

Grunna situasjonen kring korona har turngruppa i SIL avgjort at me vil venta med å starta opp treningane hausten 2020.

Kulla på turn er store, og me har avgrensa moglegheit til å køyre trening for mindre grupper, og å vaska utstyret tilstrekkeleg både under og mellom øktene. Turntreningane føreset òg ein del kontakt mellom trenarar og turnarar. Fleire av trenarane våre har samfunnskritiske jobbar, eller må av andre grunnar vernast mot smitte. På bakgrunn av dette er det difor tryggast at me avventar oppstart.

Me veit det er mange, både nye og gamle turnarar, som hadde gledd seg til å koma på trening att. Me gler oss òg til å kunne starta, og kryssar fingrane for ein trygg, smittefri haust. Turnstyret og trenargruppa vurderer situasjonen undervegs, og startar opp att så snart turntreningane kan bli ein trygg og kjekk stad for både turnarar og trenarar! Oppstart vil bli annonsert både på nettsidene til idrettslaget, på Facebook-sidene til turngruppa og på e-post til medlemmene våre.