Forsikring og medlemskap

Alle som deltek i regelmessig aktivitet i regi av SIL pliktar å betale medlemskontingent. I tillegg til treningsavgift til gruppene, som t.d. handball, fotball, taekwondo osv...

Kontingenten inneheld barneforsikring  fram til utøvaren fyller 13 år. Du kan lese meir om barneforsikringa på NIF si heimeside eller på Medlemskontingent og forsikring i menyen til høgre.

Utøvarar som er 13 år og eldre må sjekke forsikringsordninga som gjeld for aktuelt idrett og forbund.

Det er viktig å vite at vanlege forsikringer ofte ikkje dekker skader og ulykker som oppstår under utøving av idrett.

Norges svømmeforbund si forsikringsordning for utøvarar frå og med 13 år heiter “Startlisens”.

I tillegg til å vera ei forsikring under trening er det også eit krav om å vera forsikra (ha startlisens) for å kunne delta på opproberte (offisielle) stevner/konkurranser. Der av namna startlisens.