Bli medlem i SIL

Støtt idrettslaget - bli medlem :-)

1. Gå til minidrett.nif.no og klikk på den grøne knappen “Logg inn” oppe til høgre.

Logg inn i MinIdrett

Har du ikke bruker på Minidrett?

Klikk på “ny bruker” oppe til høyre ved siden av knappen “Logg inn” og følg instruksjonene.

2. Etter at du har logga inn: Klikk på “medlemskap”, den tredje knappen fra venstre oppe på menyveggen

3. Klikk på “Bli medlem i et idrettslag” og søk “Sogndal idrettslag”

4. Velg om du skal melde inn deg selv eller ditt barn.
Obs! Alle barn under 15 år må meldes inn av en foresatt

Hvis du skal melde inn barnet ditt, fyll inn barnets informasjon.

Har ikke barnet ditt fødsel-/D-nummer, trykk her

5. Velg aktivitet(er) du eller barnet ditt ønsker å melde seg inn.
Godkjenn medlemsvilkårene før du fortsetter:

6. Fullfør medlemskapet eller legg til flere barn og gjenta prosessen:

Medlemsfordeler

Idrettslaget sine medlemmar får rabatt på utvalte varer hjå vår samarbeidspart Intersport Sogndal.

Medlemskontingenten

Medlemskontingenten er lovpålagt. Alle som trena, leiar, styremedlem eller har verv plikta å betale medlemskontingent, gjeld også for Sogndal IL fotball.

Medlemskontingenten er ei viktig inntekt for idrettslaget og går mellom anna til betale forsikring for utøvar, trenarar, leiarar, administrasjon og andre som utøve verv for idrettslaget. Den går også til å dekke felles driftsutgifter, som bokføring, revisor, løpebane, basistrening, SIL-hytta og meir.

Forsikring/Lisens

NB! Frå utøvaren fyller 13 år treng også ein lisens for å vere forsikra.

Om medlemskap

Alle som deltek i regelmessig aktivitet i regi av SIL pliktar å betale medlemskontingent. I tillegg til treningsavgift til gruppene, som t.d. handball, fotball, taekwondo osv...

Kontingenten inneheld barneforsikring  fram til utøvaren fyller 13 år. Du kan lese meir om barneforsikringa på NIF si heimeside. Utøvarar som er 13 år og eldre må sjekke forsikringsordninga som gjeld for aktuelt idrett og forbund.

For kvart medlem i alderen 6 til 19 år får idrettslaget tildelt støtte over statsbudsjettet. Dette er grunnstøtte (populært kalla Tippemidlar) til medlemsbaserte lokale lag og foreiningar. Rett namn på desse pengane er lokale aktivitetsmidlar . Midlane skal bidra til auka idrettsaktivitet, deltaking og frivilligheit.

Spørsmål? Ta kontakt med styret.

Prisar

Medlemskap                                     Pris