Vestlandscup Speed og Buldring Sogndal 30.11.2019

Vestlandscup er ein klatre/buldre konkurranse for barn og ungdom fra 9-16 år (født 2008 og yngre). Det er åpent for at yngre barn kan delta, men rutene er tilpassa fra 9 år. Du må være medlem av ein klatreklubb tilknytta Norges klatreforbund. Konkurranseforma er uhøgtidleg og målet er å lage eit uformelt og inkluderande tilbud til denne aldersgruppa. Konkurransen er i tauklatring, speed og buldring. Det er fire ulike aldersklasser og det er ruter med varierande vanskelighetsgrad. I tillegg er det ein klasse for klatrarar med funksjonsnedsetting.

Påmelding

Så snart som mulig, og helst innan mandag 25.11.19 via minidrett.no. Overnatting i klasserom på Campus.

Foreldre og trenarar som ønskjer pizza bestiller dette ved registrering, kr 100,-. Betalast med Vipps.

Ønskjer om vegan/allergi, gi beskjed ved registrering. Vegan alternativ: Falaffel burger.

Sogndal Klatreklubb SIL stiller med instruktør og foreldra hjelper til (spotting, resepsjon, poengsystem blant anna). Vi kjem likevel til å trenge meir hjelp i løpet av dagen til f. eks. sikring, organisering av mat/drikke. Vi håpar tilreisande voksne er beredt til å bidra.

Avgift

Kr 100,- pr. barn/ungdom. Avgifta fakturerast klubbane av Sogndal Klatreklubb SIL i ettertid. Avgifta dekker blant anna frukt, instruktørutgifter, adgang til hallen heile dagen, administrativt arbeid, middag og overnatting. Det skal være et lavterskeltilbud som er meint å gå i null. Dersom det blir mange påmeldte og budsjettet ikkje strekk til, blir adgang til hallen på kr 80,- i tillegg.

Avgift for Sogndal Klatreklubb SIL: Vi tilstrebar at dette blir kr 0,- for barn/ungdom da klubbmedlemmer ikkje må betale inngang i hall og skal ikkje overnatte.

Ta med:​ Klatresko. Dei som har eigen sele tek med. Du får frukt og middag lørdag, men ta med matpakke og ei flaske vatn. Varm jakke, Toalettsaker, liggeunderlag/madrass, sovepose.

Dusj/garderobe/toalett på kortsida i hallen.

Tidskjema for konkurransen

(Konkurranse tidskjema kan variere)

12.00-13.00 Registering og oppvarming. Servering av frukt. 13.00-16.00 Konkurranse

16.00-16.30 Poengberegning og rangering

16.30-17.00 Publisering av resultat og premieutdeling

19.00-20.00 Pizza

Det blir ikkje kafe, men resepsjonen til Sogndal Klatresenter sel diverse drikke, yoghurt og barar.

Lørdag og søndag er det og treningsseminar for foreldre og trenarar, sjå eige arrangement. Søndag er det regionsamling for barn/ungdom fra 9-18 år, sjå eige arrangement.

Kontaktperson:

Jenny Farsund Storvik